Styrelsen strategidag 2024

Fyrisfjäderns styrelse samt verksamhetschefen Kim Knudsen har idag 31 januari haft en sedan länge planerad strategidag. Föreningens strategi och målsättningar har under dagen diskuterats, analyserats och prioriterats. Målsättningen är att nu sammanfatta en planerad skrift/visions/måldokument som ska på remiss. Utvalda medlemsgrupper, träningsgrupper, föräldrar, partners och personal kommer att få möjlighet att bidra och delta i utvärderingen av förslaget. Förslaget på reviderat visionsdokument planerar styrelsen presentera två veckor innan det planerade årsmötet 26 september 2024.

Från vänster: Erik Jonzon (Ordförande), Mats Gustafsson, Martina Melander, Anna Hämberg Barron, Eva Carlsson, Louise Hammarbäck, Björn Bylund, Daniel Gholiof.